B&W

אין מי שלא מכיר את המאבק באינטרנט בקרב הציבור החרדי. לא פלא שכשהגיעו אלינו תיק הפרסום של מותג ההלבשה האינטרנטי 'בלאק אנד ווייט' הזענו. כדי להחדיר הרגלי קניה חדשניים, ועוד של פריטי לבוש, בקרב מגזר שמרני שבחלקו הגדול אינו צורך אינטרנט נדרשת חשיבת עומק. האסטרטגיה שלנו הייתה להתמקד מבחינה ויזואלית ברכישה באמצעות הטאבלט, הנחשב למוצר מקובל יותר ולהדגיש את היתרונות של רכישת בגדים באמצעים דיגיטליים. המסר היה פשוט ומנצח: להתלבש בלחיצת כפתור.