בואו לטעום מהניסיון שלנו ושל אחרים, כי ניסיון זה א' ב' של חכמה.

יש לך עסק? לא מאמין !

יש לך עסק? לא מאמין !

בעשורים האחרונים מחקרים בפסיכולוגיה, בסוציולוגיה ובכלכלה מראים שאימון שאנשים רוכשים לאנשים סביבם הוא הון חברתי חשוב, המניב תשואה

קרא עוד
אל תיקח את זה אישית

אל תיקח את זה אישית

לפי מחקרים אדם ממוצע, חושב בערך 50 אלף מחשבות ביום. החוקרים גילו שמכלל המחשבות, 40 אלף הן מחשבות

קרא עוד
הוא תלוי בך! המפתח שלך להצלחה

הוא תלוי בך! המפתח שלך להצלחה

יש לי הפתעה בשבילכם,גם מי שניחן בכישרונות מיוחדים, לא בטוח בכלל שיצליח בחיים וגם בעסקים. מחקרים חדשים מגלים

קרא עוד
פתאום כולם רוצים לדבר איתך

פתאום כולם רוצים לדבר איתך

היכולת לנהל תקשורת יעילה עם מגוון רחב של בני אדם, גם בסביבה הקרובה שלנו וגם במעגלים רחבים יותר,

קרא עוד
לדעת לנהל חבל על הזמן!

לדעת לנהל חבל על הזמן!

כל מנהל מעוניין להשיג תוצאות ולקדם את העסק. השאלה היא האם יש לו את המיומנויות הנדרשות להגיע לשם?

קרא עוד
מנהל או מנוהל ? זאת השאלה

מנהל או מנוהל ? זאת השאלה

כל בעל עסק שגייס צוות עובדים, שואל מן הסתם את עצמו כיצד להפוך למנהל מצליח? אין לו

קרא עוד
שכנעת או הכנעת?

שכנעת או הכנעת?

'כשם שפרצופיהם שונים כך דעותיהם שונות' זו לא סתם קלישאה אלא מציאות בשטח. לכל אחד דעה ועמדה משלו.

קרא עוד
מביעים משאלה? תשאירו את זה ליום הולדת!

מביעים משאלה? תשאירו את זה ליום הולדת!

כמה פעמים קרה לך שקיבלת החלטה ולאחר כמה ימים שכחת מזה? מדוע כ - 95% מההחלטות שאדם מקבל

קרא עוד
נעים להכיר או חבל על הזמן? תלוי רק בך!

נעים להכיר או חבל על הזמן? תלוי רק בך!

יכול להיות בהחלט שהמצגת שלך: מרשימה ויזואלית, מתחשבת ומבינה את קהל היעד כתובה בצורה שיווקית ותדמיתית טובה, וכמובן

קרא עוד
כל הדגים ברשת שלך!

כל הדגים ברשת שלך!

מה בעצם אנו מחפשים בחיים? איך זה משפיע על ההחלטות הצרכניות שלנו? האם משבר הקורונה הפך את הקערה

קרא עוד
פינת קפה תעשה אותם מאושרים?

פינת קפה תעשה אותם מאושרים?

האם עובדים מאושרים נותנים יותר תפוקה? מחקרים גילו, שעובד מאושר מתפקד טוב יותר במקום העבודה ב 30%-80%

קרא עוד
בחן את עצמך, תחושת רעב בתקופות משבר

בחן את עצמך, תחושת רעב בתקופות משבר

הכל השתנה כולנו מרגישים את זה באוויר משבר הקורונה יצר פחד וחששות אצל לא מעט אנשים יש אנשים

קרא עוד
מהפכת התרומות לעמותות: אתגרים לא פשוטים בדרך לפסגה

מהפכת התרומות לעמותות: אתגרים לא פשוטים בדרך לפסגה

אין לתאר, איך היה נראה העולם שלנו ללא תורמים*המשבר העולמי, טרף את כל הקלפים, בשיטת גיוס כספים ותורמים

קרא עוד
החזרה לשגרה – הזדמנות לבדוק את ניהול העסק והביצועים

החזרה לשגרה – הזדמנות לבדוק את ניהול העסק והביצועים

בימים של שגרה אנו עסוקים מאוד ובקושי מוצאים זמן לשבת בנחת ולעשות חושבים לגבי רמת התפקוד שלנו בניהול

קרא עוד
כך תשמרו על שיווק העסק בימי הקורונה

כך תשמרו על שיווק העסק בימי הקורונה

הקורונה משפיעה על העסק שלכם? מרגישים חוסר וודאות? מתברר שהתקופה הזו יכולה להיות הזדמנות מצוינת לקדם את העסק

קרא עוד
חוששים בגלל משבר הקורונה? זה הזמן לשלוט במחשבות שלנו ולהחליט במה להתמקד

חוששים בגלל משבר הקורונה? זה הזמן לשלוט במחשבות שלנו ולהחליט במה להתמקד

במהלך השבועות האחרונים, החדשות העוסקות בנגיף הקורונה שולטות בכל ערוצי התקשורת. זה תופס אותנו בעדכוני החדשות בעיתון, בטלפון

קרא עוד
המדריך לשולמן הישראלי

המדריך לשולמן הישראלי

במאמר זה אתמקד באחת מהקהילות החשובות בישראל, קהילת העסקים העצמאיים, ובמילים אחרות – ה"שולמנים", שזה אני, אתה, את

קרא עוד
הסיפור הגדול מאחורי הרכב החדש

הסיפור הגדול מאחורי הרכב החדש

בעקבות הרכב החדש שרכשתי לאחרונה, הזכיר לי השבוע אחד העובדים אצלנו בגיל גרופ סיפור קטן שקרה לפני כשמונה

קרא עוד
אסטרטגיות מוכחות להצלחה – שהמצליחנים לא רוצים שתעתיקו

אסטרטגיות מוכחות להצלחה – שהמצליחנים לא רוצים שתעתיקו

במאמר הקודם דיברנו על ארגז כלים בו השתמשו אנשים אמיתיים, חלקם מפורסמים המוכרים לכולנו, הנחשבים למצליחנים גדולים, כדי

קרא עוד
הדבקת מודעות רחוב רק אצל המקצוענים!​

הדבקת מודעות רחוב רק אצל המקצוענים!​

* כיצד עובד הפרסום בערבי חגים העמוסים באחד הערוצים הפופולאריים ביותר במגזר החרדי? איך שומרים על שלמות המודעות?

קרא עוד
לקחת סיכון ולהישאר בחיים​

לקחת סיכון ולהישאר בחיים​

תקופת החגים מאחורינו ואנחנו מצויים עמוק בשיגרה, השרוולים מופשלים ותוכניות והחלטות שלקחנו על עצמנו לקראת השנה החדשה הגיע

קרא עוד
שתחדש עלינו שנה של שגרה​

שתחדש עלינו שנה של שגרה​

אם נפתח בימים אלו שבין כסה לעשור את תיבת הדואר במחשב או בכניסה לבניין, נגלה שמרבית האיחולים לקראת

קרא עוד
לגרום ללקוח להאמין שאתם העסקה הטובה ביותר שהייתה לו

לגרום ללקוח להאמין שאתם העסקה הטובה ביותר שהייתה לו

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
ההבדל בין מנהל למנהיג: כך תהפכו את העסק שלכם מודל לחיקוי של הצלחה

ההבדל בין מנהל למנהיג: כך תהפכו את העסק שלכם מודל לחיקוי של הצלחה

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
לפני ששכנעת את הלקוח: האם את עצמך שכנעת?

לפני ששכנעת את הלקוח: האם את עצמך שכנעת?

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
עולם הדפוס נאבק על מקומו ואתם רק מרוויחים

עולם הדפוס נאבק על מקומו ואתם רק מרוויחים

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
שאלת המיליון דולר: כדאי או לא כדאי?

שאלת המיליון דולר: כדאי או לא כדאי?

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
איך מוודאים שהדיוור של העסק יזכה ליחס וציפייה מהמנויים?

איך מוודאים שהדיוור של העסק יזכה ליחס וציפייה מהמנויים?

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
מדד ההנאה: כך נקבל את ההחלטה העסקית הנכונה

מדד ההנאה: כך נקבל את ההחלטה העסקית הנכונה

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
כך תבנו את הייחודיות של העסק שלכם בעולם תחרותי כל כך

כך תבנו את הייחודיות של העסק שלכם בעולם תחרותי כל כך

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
עסק בלי ערך הוא רק בערך

עסק בלי ערך הוא רק בערך

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
זו הסיבה לסגירתם של עסקים רבים : כך תימלטו מגורל דומה

זו הסיבה לסגירתם של עסקים רבים : כך תימלטו מגורל דומה

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
השנה ההחלטות שלכם לא יתמסמסו

השנה ההחלטות שלכם לא יתמסמסו

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
6 טקטיקות שעשויות להגדיל את המכירות שלכם

6 טקטיקות שעשויות להגדיל את המכירות שלכם

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
סופרים אחת שתיים שלוש ו… מגשימים מטרות

סופרים אחת שתיים שלוש ו… מגשימים מטרות

דוד גלפרין ירד לשטח כדי לייעץ למספר עסקים במגזר החרדי והתובנות עמם חזר יכולים לשרת כל עסק באשר

קרא עוד
בטוח שעשינו עסק?

בטוח שעשינו עסק?

דוד גלפרין ירד לשטח כדי לייעץ למספר עסקים במגזר החרדי והתובנות עמם חזר יכולים לשרת כל עסק באשר

קרא עוד
איך מודדים הצלחה?

איך מודדים הצלחה?

עבור רוב האנשים, הצלחה היא מבחן התוצאה, אבל דווקא בעולם העסקי והתכליתי, ההגדרה של הצלחה שונה ומפתיעה |

קרא עוד
הצלחת העסק

הצלחת העסק

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
קד”מ במגזר החרדי

קד”מ במגזר החרדי

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
הכישלון הוא שלנו

הכישלון הוא שלנו

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
קופירייטינג

קופירייטינג

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
למכור אוויר כמוצר אדיר: האם המוצר הוא שמוכר?

למכור אוויר כמוצר אדיר: האם המוצר הוא שמוכר?

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
עיצוב גרפי

עיצוב גרפי

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
מילון הפרסום

מילון הפרסום

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
שיווק או פרסום?

שיווק או פרסום?

בפרק זה נעסוק בשיווק במשמעותו הרחבה. השיווק והפרסום אינם דבר אחד. הפרסום הוא רק חלק מתמהיל השיווק. כל

קרא עוד
פרסום ברדיו

פרסום ברדיו

בפרק זה נעסוק בפרסום בתחנות הרדיו החרדיות, נלמד על ההיסטוריה של הרדיו והציבור החרדי ונגלה את ייחודיותו של

קרא עוד
כניסות בניינים

כניסות בניינים

כל מה שאתם צריכים לדעת על פרסום חוצות עממי במגזר החרדי שעשוי להניב לכם רווח גדול

קרא עוד
עולם המדיה

עולם המדיה

על משמעות המילה מדיה, על סוגי המדיה השונים הנפוצים בפרסום החרדי ועל תכנון ופילוח מדיה אפקטיבי.

קרא עוד
תולדות המיתוג

תולדות המיתוג

בפרק זה נלמד על מיתוג, נגלה כיצד הכול התחיל ומדוע חשיבותו כה גדולה בעידן המודרני, נלמד על מרכיביו

קרא עוד
ישיבות במשרד פרסום

ישיבות במשרד פרסום

בפרק זה נעסוק ב"זוללי הזמן" של משרדי הפרסום – ה"ישיבות" התכופות וסיעורי המוחות האינסופיים. איך מעוררים יצירתיות אצל

קרא עוד
יחצ: הפרסום השקט

יחצ: הפרסום השקט

על אחת מצורות הפרסום האפקטיביות והמתוחכמות ביותר. יחסי ציבור הם כלי מרכזי בחייו של כל עסק או ארגון.

קרא עוד
חרדים והאינטרנט

חרדים והאינטרנט

בפרק זה נעסוק בעולם הווירטואלי ועל יחס החרדים לאינטרנט, נלמד על כל מה שצריך לדעת על הפרסום החרדי

קרא עוד
דיוור ישיר

דיוור ישיר

בפרק זה נעסוק בדיוור הרווי והישיר, נגלה מדוע מצליח ערוץ פרסום זה לשרוד שנים ארוכות, נזהה את יתרונותיו

קרא עוד
ספר התקציב

ספר התקציב

בפרק זה נעסוק ב"פועלים" של ענף הפרסום שבלעדיהם אין קיום למשרדי הפרסום. התקציבאי. קווים לדמותו של שגרירו של

קרא עוד
שיר של יום

שיר של יום

בפרק זה נעסוק בעיתונות היומית ובקצרה ב"יומונים" המובילים בציבור החרדי. על הולדתם של עיתונים ועל עובדת היותם עיתונים

קרא עוד
שילוט חוצות

שילוט חוצות

בפרק זה נעסוק בשילוט חוצות, אחד מערוצי הפרסום החדשים יחסית במגזר החרדי. ההבדל בין מודעות הרחוב העמוסות לשלטים

קרא עוד
דואר בגרסה הפרסומית

דואר בגרסה הפרסומית

בפרק זה נעסוק בדיוור ישיר ודיוור רווי, נגלה מדוע מצליח ערוץ פרסום זה לשרוד שנים ארוכות, נזהה את

קרא עוד
ביתי, בית תפילה

ביתי, בית תפילה

אודות גיל גרופ האנשים שלנו הבלוג שלנו צור קשר הרעיונות רצים אצלנו ללא הפסקה, המילים שלנו מניעות לפעולה,

קרא עוד
כולם מרוצים

כולם מרוצים

בפרק זה נעסוק באחת משיטות התגמול הנהוגות בענף הפרסום – ה"ריטיינר", נלמד בקצרה על שיטות התגמול השונות שנהגו

קרא עוד
גרפיקאי או מעצב?

גרפיקאי או מעצב?

בפרק זה נלמד על ההבדל שבין "ארט-דיירקטור" ו"ביצועיסט" ונגלה שלא כל גרפיקאי יודע לעצב, נלמד על כוחם של

קרא עוד
בריף שמיה

בריף שמיה

בפרק זה נעסוק ב"מפת הדרכים" וב"דלק הרעיוני" שמזין את משרד הפרסום. בכל מקום אחר יקראו לו "תכנית עבודה"

קרא עוד

בעל עסק! הרשם לניוזלטר ותתחיל לקבל טיפים שיחסכו לך הרבה כסף!

אפיון, עיצוב ובנייה: ROCKET

© כל הזכויות שמורות לגיל גרופ, 2017