לשלם זה משתלם 

כל נותן שירות או בעל עסק קטן מכיר את הנוהל. הלקוח מזמין עבודה ומקבל אותה בזמן. מיד לאחר מכן מתחילה תקופה בה אתם רודפים אחר הלקוח ומחפשים את הכסף שלכם. לרוב הלקוחות משלמים על העבודה ואתם חוזרים לשגרת חיים. אך מה קורה כאשר הלקוח מתעקש לא לשלוח את התשלום ובאופן סדרתי מתחמק מכם? כל הפרטים במאמר הבא

קרא עוד »

רק הגמישים בסוף מצליחים

למרבית האנשים קשה להתמודד עם שינויים, אך עבור אנשי עסקים השינוי והיכולת לקבל אותם ולפעול בהתאם הם קריטיים. בעלי עסקים צריכים לדעת להתמודד עם שינויים, קשיים ובעיות אותן לא צפו מראש ולהגיב בהתאם לשינויים בשוק. אז איך עושים את זה בפועל? בהמשך המאמר.

קרא עוד »

מפרסמים התחלות חדשות

שנה של הצלחות מחכה לנו….דווקא עכשיו נעים להיזכר איך בעצם הכל התחיל? דוד גלפרין מספק לנו הצצה מהירה, על התפתחות הפרסום החרדי ומחשבות לקראת שנה מלאה בהצלחה. מומלץ לקרוא עד הסוף.

קרא עוד »

לצאת מהבור כמו גיבור

אי אפשר להסתכל על המציאות של ימינו ולא להיזכר בסיפור של יוסף ואחיו. כן, אכן נפלנו לבור עמוק של שכול וכאב אבל יש לנו גם את הכוחות לצאת ממנו ולהמשיך הלאה ביתר עוצמה. איך עושים את זה? הכל במאמר הבא.

קרא עוד »

כל הדרך עד המטרה

ל אחד מאיתנו נושא איתו מטרות אישיות, תקוות וחלומות אותם הוא מקווה להגשים..דוד גלפרין מביא לפניכם 5 דרכים שיסייעו לכם להשיג את מטרותיכם האישיות והעיסקיות.

קרא עוד »

קשרים עסקים ומה שבינהם

שימור הלקוחות מרוצים ומאושרים היא הכרחית להצלחה הכלכלית של כל חברה או עסק. אך בשלב הראשוני, עוד לפני שהלקוחות קונים, הדרך היחידה לבניית נאמנות של הלקוחות היא לימוד אנשי מכירות כיצד ליצור מערכת יחסים אישית עם כל לקוח פוטנציאלי.
דוד גלפרין חושף דרכים לשליטה באמנות המגע אישי עם הלקוח

קרא עוד »

40 שנה ועדיין במסע

בן אדם נולד עם בינה מופלאה. ארבעים שנה ראשונות הוא מקבל צ'אנס לעשות בה שימוש, אך אם הגיע לארבעים ולא התפתח – אבוד לו. דוד גלפרין משתף במספר תובנות שאסף ב 40 שנה.

קרא עוד »

דברים טובים לאורך כל הדרך, תודה!

40 שנה של ברכות והצלחות, ללא ספק, יש על מה להודות. מה הדבר הראשון שאדם עושה לאחר שהוא מקבל ברכה? ואיך זה קשור ל- 'מחלקה להגשמת משאלות' ולחג השבועות? מחשבות ותובנות לחיים, מאת דוד גלפרין.

קרא עוד »

לחוץ לך? שחרר את זה

במציאות של היום אין כמעט עובד שאינו מרגיש לחוץ עקב עומס בעבודה. כדאי לכל אחד ואחת מאיתנו, ללמוד ולסגל כמה כלים שיעזרו להירגע ולהכניס את המציאות הלחוצה לעיתים לפרופורציה הגיונית ומקובלת. איך עושים את זה? דוד גלפרין מסביר.

קרא עוד »

סוף תוצאה בפעולה תחילה

מהו סוד ההתמדה, שתוביל את העסק שלכם להצלחה? איך פעולה קטנה מביאה לתוצאה גדולה? ואיך כל זה קשור לסיפור המגילה, משתה ושמחה? דוד גלפרין חושף את הסוד העסקי של מגילת אסתר.

קרא עוד »

הגיע הזמן לסכם ובעיקר לקדם

סיכום שנה זו הזדמנות מצויינת לעשות משהו “חשוב” ולא “דחוף” שיכול לייצר מוטיבציה ומשמעות, למנוע טעויות, למנף הצלחות. אפשר להרוויח כל כך הרבה מסיכום שנה- ניהולית, עסקית, ארגונית, ביצועית- בין אם השנה מסתכמת עם נתונים טובים, ועל אחת כמה אם בפחות. דוד גלפרין מסכם שנת פעילות, מוצלחת במיוחד.

קרא עוד »

רוצה לעלות? עצור רגע בצד

"עובד יקר, אני שמח לבשר לך שמגיעה לך העלאה". לפעמים גם זה קורה אבל לא תמיד. אם אתם חשים שהשכר שאתם מקבלים לא הולם את תרומתם לארגון ואת הכישורים שלכם וביקשתם זמן שיחה עם המנהל, כך תעשו את זה נכון

קרא עוד »

קח ותחזיר? לא כזה פשוט

כבעלי עסקים מצליחים פונים אליכם, לעיתים, בבקשה לקבל הלוואה כספית. כאשר מדובר באנשים קרובים הרצון הוא, בדרך כלל, לעזור ככל הניתן, אבל מה אם הבקשה מגיעה מצד בעלי עסקים? האם זה שונה? איך מצמצמים סיכונים וגם שומרים על יחסים תקינים? הנה כמה דברים, שכדאי לקחת בחשבון לפני שנותנים הלוואה.

קרא עוד »

שגרה ברוכה או שיעמום טוטאלי? אתם תחליטו

שגרה נתפסת ע"י רובנו כמצב והתנהלות לא טובה, תחושה לא נעימה, מצב של תקיעות.
אבל האם אכן מצב של שגרה הוא מצב כל כך רע? האם מצב של "שגרה" הוא מצב של אפרוריות, עומס יומיומי, שעמום ותקיעות? אם נשקיע מחשבה נוספת ונסתכל עמוק פנימה לקביעת הרגלי חיים, להתמדה בניהול משימות באופן קבוע, יום יומי נגלה כי יש לכך יתרונות רבים. עדיין סקפטיים? המאמר הזה בדיוק בשבילכם

קרא עוד »

בעל עסק או בעל חברה? זה בידיים שלך

החלטתם להקים חברה חדשה? מזל טוב! פתיחת חברה הוא מהלך מורכב ולפעמים גם מאתגר. תהליך ההקמה הוא קריטי ואם עושים זאת בצורה נכונה, הדרך להצלחה קצרה, אז לפני שאתם יוצאים לדרך, ורגע לפני פתיחת חברה חדשה, קבלו צרור עצות ותובנות חשובות. לקרוא, להפנים וליישם! בהצלחה.

קרא עוד »

הדלת של ההנהלה תמיד פתוחה להצלחה

מה גורם למנהלים מסוימים להצליח, בעוד שאחרים מתקשים לשרוד בתפקיד? למרות שכל סיטואציה שונה, מנהלים יעילים חולקים תכונות משותפות. ניהול חכם הוא גם ניהול אפקטיבי. דוד גלפרין מגלה את העקרונות לניהול יעיל בדרך להצלחה.

אף אחד מאיתנו לא נולד מנכ"ל או מנהל. ניהול בכל הרמות הוא משימה מורכבת, הדורשת יכולות גבוהות בתחומים רבים. ביניהם תחומים טכניים ומקצועיים, ניהול זמן, משא ומתן, יחסים, ועוד. הבשורה הטובה היא, שניתן ללמוד ניהול אפקטיבי.

קרא עוד »

אחריך באש ובמים כבוד המנהל

כמה פעמים יוצא לנו להכיר מנהלים שמתייחסים לתפקיד שלהם כאל מעמד ולא כאל תפקיד מלא תוכן ואחריות? מנהל מוערך עליו להיות קודם כל מנהיג. כריזמטי, משפיע, רגיש, מניע לפעולה ויודע לרתום אנשים. איך הופכים להיות כזה? כל התשובות במאמר הבא

קרא עוד »

אין לך מזל? הצלחת בגדול

חשבתם שמזל זה הבסיס לעסק מצליח? תחשבו שנית. הצלחה זה לא עניין של מזל. אין דבר כזה "מזל". אם לא תשקיע בעבודה כל החודש, לא תמצא פתאום במזל משכורת בסוף החודש. מזל לא יוצר הצלחה פעם אחר פעם. מה כן יוצר הצלחה? דוד גלפרין מסביר, מאמר חובה לכל בעל עסק.

קרא עוד »

אל תנסה בכלל זה לא עובד

זה עלול לקרות בכל עסק. עובדים לא איכותיים שגיוסו, פוגעים בעסק ומאיטים את צמיחתו. הדרך הטובה ביותר להתמודד איתם, היא פשוט לזהות אותם מראש ולא לקבל אותם לעבודה, השאלה היא איך מזהים עובדים כאלה? דוד גלפרין מגלה את השיטה. מאמר חובה לכל בעל עסק.

קרא עוד »

עובדים בשבילך או עובדים עליך?

עובדים איכותיים מהווים משאב חשוב, בכל עסק וחברה. היא משתקפת בשביעות רצון גבוה של הלקוחות ומאפשרת למנהלים, להאציל סמכויות בביטחון. דוד גלפרין מסביר איך לגייס עובדים איכותיים באמת.

קרא עוד »

להפסיד הכל זה פשוט בקרוב אצלך?

גם בשנת 2022 יפתחו עסקים רבים אולם מעטים מהם ישרדו. על כל 10 עסקים שנפתחו במדינת ישראל במהלך השנה – 9 נסגרו. מהן הסיבות לסגירת העסקים והאם יש דרך נכונה להתנהל על מנת שלא להגיע לפשיטת רגל? מאמר חובה של דוד גלפרין,לכל בעל עסק
המאמר הבא יעשה לך סדר.

קרא עוד »

אתה יודע עם מה יש לך עסק?

מדי חודש נפתחים בישראל עשרות עסקים חדשים. עם זאת, רבים מעסקים אלה, כך מוכיחים הנתונים, ייסגרו כבר בשנתיים הראשונות לפעילותם. ההבדל בין הצלחה בפתיחת עסק לבין כישלון, תלוי בגורמים רבים, ואחד המרכזיים שבהם הוא אופי ואישיות היזם. האם יש לך מה שנדרש כדי להקים ולנהל עסק?
המאמר הבא יעשה לך סדר.

קרא עוד »

למה הם הולכים לשחק במגרש של אחרים?

עובדים מצטיינים הם נכס. הם נדירים וקשה למצוא להם תחליף. הם מייצרים תפוקה גבוהה מהעובד הממוצע וכתוצאה מכך גם הכנסות ורווחים. עזיבה של כל עובד כזה מהווה למעשה פגיעה בחברה. למרות זאת, חברות ומנהלים מבצעים לא מעט טעויות שבגללן עובדים מצטיינים עוזבים. רוצים לדעת למה? המשיכו לקרוא.

קרא עוד »

נותנים לך לקוח? אל תיקח

בעשורים האחרונים מחקרים בפסיכולוגיה, בסוציולוגיה ובכלכלה מראים שאימון שאנשים רוכשים לאנשים סביבם הוא הון חברתי חשוב, המניב תשואה כלכלית וחברתית גבוהה, משום שהוא מאפשר פעילות עסקית וחברתית רצויה שלא יכולה להתרחש בלעדיו. דוד גלפרין מגלה את העקרונות לבניית אימון אמיתי.

האושר ואיכות החיים שלנו, נמדדים לפי כמות החוויות החיוביות, שאנו חווים בחיים וכמובן מניעת חוויות שליליות.
דוד גלפרין מגלה את 5 המפתחות. לקרוא, להפנים וליישם.

קרא עוד »

בעד ונגד, מי פה בכלל המנהל?

בעשורים האחרונים מחקרים בפסיכולוגיה, בסוציולוגיה ובכלכלה מראים שאימון שאנשים רוכשים לאנשים סביבם הוא הון חברתי חשוב, המניב תשואה כלכלית וחברתית גבוהה, משום שהוא מאפשר פעילות עסקית וחברתית רצויה שלא יכולה להתרחש בלעדיו. דוד גלפרין מגלה את העקרונות לבניית אימון אמיתי.

האושר ואיכות החיים שלנו, נמדדים לפי כמות החוויות החיוביות, שאנו חווים בחיים וכמובן מניעת חוויות שליליות.
דוד גלפרין מגלה את 5 המפתחות. לקרוא, להפנים וליישם.

קרא עוד »

תקשיבו לי! אני באמת המנהל

בעשורים האחרונים מחקרים בפסיכולוגיה, בסוציולוגיה ובכלכלה מראים שאימון שאנשים רוכשים לאנשים סביבם הוא הון חברתי חשוב, המניב תשואה כלכלית וחברתית גבוהה, משום שהוא מאפשר פעילות עסקית וחברתית רצויה שלא יכולה להתרחש בלעדיו. דוד גלפרין מגלה את העקרונות לבניית אימון אמיתי.

האושר ואיכות החיים שלנו, נמדדים לפי כמות החוויות החיוביות, שאנו חווים בחיים וכמובן מניעת חוויות שליליות.
דוד גלפרין מגלה את 5 המפתחות. לקרוא, להפנים וליישם.

קרא עוד »

חוזרים לעבודה? זה הזמן לחגוג!

בעשורים האחרונים מחקרים בפסיכולוגיה, בסוציולוגיה ובכלכלה מראים שאימון שאנשים רוכשים לאנשים סביבם הוא הון חברתי חשוב, המניב תשואה כלכלית וחברתית גבוהה, משום שהוא מאפשר פעילות עסקית וחברתית רצויה שלא יכולה להתרחש בלעדיו. דוד גלפרין מגלה את העקרונות לבניית אימון אמיתי.

האושר ואיכות החיים שלנו, נמדדים לפי כמות החוויות החיוביות, שאנו חווים בחיים וכמובן מניעת חוויות שליליות.
דוד גלפרין מגלה את 5 המפתחות. לקרוא, להפנים וליישם.

קרא עוד »

יש לך עסק? לא מאמין !

בעשורים האחרונים מחקרים בפסיכולוגיה, בסוציולוגיה ובכלכלה מראים שאימון שאנשים רוכשים לאנשים סביבם הוא הון חברתי חשוב, המניב תשואה כלכלית וחברתית גבוהה, משום שהוא מאפשר פעילות עסקית וחברתית רצויה שלא יכולה להתרחש בלעדיו. דוד גלפרין מגלה את העקרונות לבניית אימון אמיתי.

האושר ואיכות החיים שלנו, נמדדים לפי כמות החוויות החיוביות, שאנו חווים בחיים וכמובן מניעת חוויות שליליות.
דוד גלפרין מגלה את 5 המפתחות. לקרוא, להפנים וליישם.

קרא עוד »

אל תיקח את זה אישית

לפי מחקרים אדם ממוצע, חושב בערך 50 אלף מחשבות ביום. החוקרים גילו שמכלל המחשבות, 40 אלף הן מחשבות שליליות ורק 10,000 מחשבות חיוביות.

האושר ואיכות החיים שלנו, נמדדים לפי כמות החוויות החיוביות, שאנו חווים בחיים וכמובן מניעת חוויות שליליות.
דוד גלפרין מגלה את 5 המפתחות. לקרוא, להפנים וליישם.

קרא עוד »

הוא תלוי בך! המפתח שלך להצלחה

יש לי הפתעה בשבילכם,גם מי שניחן בכישרונות מיוחדים, לא בטוח בכלל שיצליח בחיים וגם בעסקים. מחקרים חדשים מגלים מהו סוד ההצלחה, וכישרון הוא רק חלק קטן מהסיפור. אז מה עומד באמת מאחורי כל אדם מצליח? מהם המפתחות להצלחה עסקית?
דוד גלפרין מגלה את 5 המפתחות. לקרוא, להפנים וליישם.

קרא עוד »

פתאום כולם רוצים לדבר איתך

היכולת לנהל תקשורת יעילה עם מגוון רחב של בני אדם, גם בסביבה הקרובה שלנו וגם במעגלים רחבים יותר, היא אחד המפתחות החשובים לניהול עסק ולחיים איכותיים יותר. כמו כמעט כל מיומנות, גם את התקשורת הבין אישית אפשר לשפר. דוד גלפרין חושף את הדרכים הטובות ביותר לתקשורת איכותית.האם יש דרך טובה יותר לנהל ולהתייעל? 10 עצות לניהול חכם ויעיל מאת דוד גלפרין

קרא עוד »
דוד גלפרין - מאמר

לדעת לנהל חבל על הזמן!

כל מנהל מעוניין להשיג תוצאות ולקדם את העסק. השאלה היא האם יש לו את המיומנויות הנדרשות להגיע לשם?
האם יש דרך טובה יותר לנהל ולהתייעל? 10 עצות לניהול חכם ויעיל מאת דוד גלפרין

קרא עוד »
דוד גלפרין

מנהל או מנוהל ? זאת השאלה

כל בעל עסק שגייס צוות עובדים, שואל מן הסתם את עצמו כיצד להפוך למנהל מצליח? אין לו המון זמן למחשבה כי הוא עסוק בטיפול בנושאים שוטפים, מענה טלפוני ללקוחות, רדיפה בלתי פוסקת אחר קבלת תשלומים מלקוחות, ביצוע מכירות בפועל ללקוחות, וכיוצא בזה. עכשיו הוא כבר שואל את עצמו האם אני מנהל או מנוהל? דוד גלפרין חושף את 5 הטעויות שעושים מנהלים בתחילת דרכם, ואיך בכל זאת להצליח בניהול.

קרא עוד »
דוד גלפרין מאמר David Galperin

שכנעת או הכנעת?

'כשם שפרצופיהם שונים כך דעותיהם שונות' זו לא סתם קלישאה אלא מציאות בשטח. לכל אחד דעה ועמדה משלו. ישנם לא מעט אנשים שנוהגים להתווכח כמעט על כל דבר. כיצד להסביר את המחשבות שלהם בדרך שתעזור להם להבין אתכם? איך הופכים מאדם מכניע לאדם משכנע? דוד גלפרין מציג את דרך המלך של אומנות ההשפעה.

קרא עוד »

מביעים משאלה? תשאירו את זה ליום הולדת!

כמה פעמים קרה לך שקיבלת החלטה ולאחר כמה ימים שכחת מזה? מדוע כ – 95% מההחלטות שאדם מקבל במשך חייו הן בעלות תאריך תפוגה של 15 יום בלבד? על משאלות החלטות ומה שביניהם. מאמר מרתק שיגרום לכל אחד להחליט, להתמיד ולהגיע אל היעד הנכסף! לקרוא או לא? החלטה שלכם!

קרא עוד »
דוד גלפרין David Galperin

נעים להכיר או חבל על הזמן? תלוי רק בך!

יכול להיות בהחלט שהמצגת שלך: מרשימה ויזואלית, מתחשבת ומבינה את קהל היעד כתובה בצורה שיווקית ותדמיתית טובה, וכמובן מסודרת על פי סדר שקפים הגיוני וחכם | אבל ממש לא בטוח שהיא תצליח להשיג את האפקט שרצית | למה? כל הסודות בכתבה שלפניך.

קרא עוד »
גיל גרופ

כל הדגים ברשת שלך!

מה בעצם אנו מחפשים בחיים? איך זה משפיע על ההחלטות הצרכניות שלנו? האם משבר הקורונה הפך את הקערה לחלוטין? האם יצליח משה להפוך למיליונר ממכירות בחנות הוירטואלית שלו? כל התשובות במאמר שלפניכם

קרא עוד »

פינת קפה תעשה אותם מאושרים?

האם עובדים מאושרים נותנים יותר תפוקה? מחקרים גילו, שעובד מאושר מתפקד טוב יותר במקום העבודה ב 30%-80% האם משכורת טובה ותנאים מפנקים גורמים אושר ? דוד גלפרין עושה סדר ומפריך כמה מיתוסים בתחום מאמר מקיף עם תובנות מעניינות במיוחד לבעלי עסקים.

קרא עוד »
גיל גרופ מאמר

בחן את עצמך, תחושת רעב בתקופות משבר

הכל השתנה כולנו מרגישים את זה באוויר משבר הקורונה יצר פחד וחששות אצל לא מעט אנשים יש אנשים שהפחד משתק אותם הם סגרו עסקים ונכנסו לבועה לעומתם יש אנשים שממשיכים לפעול במלוא המרץ איך הם עושים את זה?* מהו סוד הכוח שלהם? האם גם אני יכול? מאמר מטלטל שחושף הכל ויוביל גם אותך
לפרוץ את כל המחסומים!

קרא עוד »

מהפכת התרומות לעמותות: אתגרים לא פשוטים בדרך לפסגה

אין לתאר, איך היה נראה העולם שלנו ללא תורמים*המשבר העולמי, טרף את כל הקלפים, בשיטת גיוס כספים ותורמים לעמותות חסד * למה עמותות לא מצליחות לפרוץ את תקרת ההצלחה? איפה נכשלו העמותות, במקום שעסקים עשו את זה בגדול ? * תובנות וניתוח מעמיק הנותנים מבט שונה ומרתק על תחום גיוס הכספים בעולם.

קרא עוד »

החזרה לשגרה – הזדמנות לבדוק את ניהול העסק והביצועים

בימים של שגרה אנו עסוקים מאוד ובקושי מוצאים זמן לשבת בנחת ולעשות חושבים לגבי רמת התפקוד שלנו בניהול העסק, תקופת החזרה ממשבר הקורונה לשגרה זו הזדמנות טובה לעשות זאת * כישרון או ידע משפיעים רק מעט על איכות הניהול והביצוע שלנו, אז מה כן? * כך תבחנו את עצמכם האם אתם מנהלים טובים

קרא עוד »

כך תשמרו על שיווק העסק בימי הקורונה

הקורונה משפיעה על העסק שלכם? מרגישים חוסר וודאות? מתברר שהתקופה הזו יכולה להיות הזדמנות מצוינת לקדם את העסק שלכם ולהגדיל מכירות, ניתן כבר עכשיו לזהות פוטנציאל עצום הטמון דווקא במציאות הנוכחית עכשיו יותר מתמיד!

קרא עוד »

חוששים בגלל משבר הקורונה? זה הזמן לשלוט במחשבות שלנו ולהחליט במה להתמקד

במהלך השבועות האחרונים, החדשות העוסקות בנגיף הקורונה שולטות בכל ערוצי התקשורת. זה תופס אותנו בעדכוני החדשות בעיתון, בטלפון הנייד, במחשב, בתיבת הדואר האלקטרונית, וכל הסביבה שלך כנראה מדברת על זה.

אבל הרבה יותר מההיבט הבריאותי של הנגיף עצמו, מעניין מה קרה בעקבות התגובות אליו: שוק המניות נפל, מדינות שלמות מסוגרות ונעולות, אירועי פנאי בוטלו כליל, ומיליוני ילדים יושבים בבית ולא הולכים לבית הספר. בארצות הברית ובאירופה, הפאניקה שנוצרה בשל עליית שיעור הנדבקים בנגיף הביאה להתנפלות על חנויות, כך שאפילו מדפי נייר הטואלט ריקים. התעריף על בקבוקון לחיטוי ידיים עומד על פי עשרה ממחירו הקמעונאי בימים כתיקונם.

חלק משמעותי מההתנהגויות הללו מונעות על ידי רגש אחד בסיסי: פחד. פחד הוא רגש טבעי המסמן איום פוטנציאלי לביטחונכם הפיזי או הרגשי. אלא שפחד שאינו מתבסס על עובדות מוצקות – מוביל להתנהגויות שליליות ולקבלת החלטות לקויה.

אז איך נוכל להימנע מקבלת החלטות על בסיס פחד? או גרוע מכך, לחיות באופן תמידי במצב של פחד?

קרא עוד »

המדריך לשולמן הישראלי

במאמר זה אתמקד באחת מהקהילות החשובות בישראל, קהילת העסקים העצמאיים, ובמילים אחרות – ה"שולמנים", שזה אני, אתה, את ואתם, הנמענים של הניוזלטר שלנו.

קרא עוד »

הסיפור הגדול מאחורי הרכב החדש

בעקבות הרכב החדש שרכשתי לאחרונה, הזכיר לי השבוע אחד העובדים אצלנו בגיל גרופ סיפור קטן שקרה לפני כשמונה שנים. אני הספקתי לשכוח, אבל הוא לא. בעצם זהו סיפור קטן עם מסר גדול.

קרא עוד »

אסטרטגיות מוכחות להצלחה – שהמצליחנים לא רוצים שתעתיקו

במאמר הקודם דיברנו על ארגז כלים בו השתמשו אנשים אמיתיים, חלקם מפורסמים המוכרים לכולנו, הנחשבים למצליחנים גדולים, כדי להגשים ולהוציא לפועל את השאיפות והחלומות שלהם, מבין חמש אסטרטגיות עיקריות התמקדנו בנטילת סיכונים כדרך להצלחה, דרך שאין לה תחליף עבור מי שרוצה לכבוש יעדים ולגעת בפסגות. את המאמר הזה נקדיש לארבע האסטרטגיות האחרות

קרא עוד »

לקחת סיכון ולהישאר בחיים​

תקופת החגים מאחורינו ואנחנו מצויים עמוק בשיגרה, השרוולים מופשלים ותוכניות והחלטות שלקחנו על עצמנו לקראת השנה החדשה הגיע העת להוציאן לפועל. זה מתחיל מתוכניות "קטנות" כמו דיאטה שלאחר מתקפת הקלוריות של החגים ונמשך בשאיפות גדולות יותר של תוכניות עסקיות / חברתיות / ערכיות שרצינו לממש.

קרא עוד »

שתחדש עלינו שנה של שגרה​

אם נפתח בימים אלו שבין כסה לעשור את תיבת הדואר במחשב או בכניסה לבניין, נגלה שמרבית האיחולים לקראת השנה החדשה, עוסקים בעיקר בהתחלות חדשות. מובן שגם אנחנו מאחלים לכם שנה של התחלה טובה

קרא עוד »

לגרום ללקוח להאמין שאתם העסקה הטובה ביותר שהייתה לו

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות לוח) והכי חשוב, נלמד אילו פרסומים אינם מתאימים לבתי הכנסת ומדוע הפכו בתי הכנסת לערוץ פרסום פופולארי כל-כך

קרא עוד »

ההבדל בין מנהל למנהיג: כך תהפכו את העסק שלכם מודל לחיקוי של הצלחה

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות לוח) והכי חשוב, נלמד אילו פרסומים אינם מתאימים לבתי הכנסת ומדוע הפכו בתי הכנסת לערוץ פרסום פופולארי כל-כך

קרא עוד »

לפני ששכנעת את הלקוח: האם את עצמך שכנעת?

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות לוח) והכי חשוב, נלמד אילו פרסומים אינם מתאימים לבתי הכנסת ומדוע הפכו בתי הכנסת לערוץ פרסום פופולארי כל-כך

קרא עוד »

עולם הדפוס נאבק על מקומו ואתם רק מרוויחים

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות לוח) והכי חשוב, נלמד אילו פרסומים אינם מתאימים לבתי הכנסת ומדוע הפכו בתי הכנסת לערוץ פרסום פופולארי כל-כך

קרא עוד »

שאלת המיליון דולר: כדאי או לא כדאי?

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות לוח) והכי חשוב, נלמד אילו פרסומים אינם מתאימים לבתי הכנסת ומדוע הפכו בתי הכנסת לערוץ פרסום פופולארי כל-כך

קרא עוד »

איך מוודאים שהדיוור של העסק יזכה ליחס וציפייה מהמנויים?

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות לוח) והכי חשוב, נלמד אילו פרסומים אינם מתאימים לבתי הכנסת ומדוע הפכו בתי הכנסת לערוץ פרסום פופולארי כל-כך

קרא עוד »

מדד ההנאה: כך נקבל את ההחלטה העסקית הנכונה

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות לוח) והכי חשוב, נלמד אילו פרסומים אינם מתאימים לבתי הכנסת ומדוע הפכו בתי הכנסת לערוץ פרסום פופולארי כל-כך

קרא עוד »

כך תבנו את הייחודיות של העסק שלכם בעולם תחרותי כל כך

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות לוח) והכי חשוב, נלמד אילו פרסומים אינם מתאימים לבתי הכנסת ומדוע הפכו בתי הכנסת לערוץ פרסום פופולארי כל-כך

קרא עוד »

עסק בלי ערך הוא רק בערך

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות לוח) והכי חשוב, נלמד אילו פרסומים אינם מתאימים לבתי הכנסת ומדוע הפכו בתי הכנסת לערוץ פרסום פופולארי כל-כך

קרא עוד »

זו הסיבה לסגירתם של עסקים רבים : כך תימלטו מגורל דומה

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות לוח) והכי חשוב, נלמד אילו פרסומים אינם מתאימים לבתי הכנסת ומדוע הפכו בתי הכנסת לערוץ פרסום פופולארי כל-כך

קרא עוד »

השנה ההחלטות שלכם לא יתמסמסו

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות לוח) והכי חשוב, נלמד אילו פרסומים אינם מתאימים לבתי הכנסת ומדוע הפכו בתי הכנסת לערוץ פרסום פופולארי כל-כך

קרא עוד »

6 טקטיקות שעשויות להגדיל את המכירות שלכם

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות לוח) והכי חשוב, נלמד אילו פרסומים אינם מתאימים לבתי הכנסת ומדוע הפכו בתי הכנסת לערוץ פרסום פופולארי כל-כך

קרא עוד »

בטוח שעשינו עסק?

דוד גלפרין ירד לשטח כדי לייעץ למספר עסקים במגזר החרדי והתובנות עמם חזר יכולים לשרת כל עסק באשר הוא * רשמים מתוכנית הריאליטי הכלכלית "עשינו עסק" בהשתתפות דוד גלפרין ומומחים לייעוץ עסקי

קרא עוד »

איך מודדים הצלחה?

עבור רוב האנשים, הצלחה היא מבחן התוצאה, אבל דווקא בעולם העסקי והתכליתי, ההגדרה של הצלחה שונה ומפתיעה | מתברר שכל אחד אמור להגדיר ולמדוד את ההצלחה ע"פ הפרמטרים של המסלול הייחודי לו | ועל הקשר בין מידת ההצלחה להתלהבות של השותפים להצלחה דוד גלפרין – יו"ר גיל גרופ

קרא עוד »

הצלחת העסק

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות לוח) והכי חשוב, נלמד אילו פרסומים אינם מתאימים לבתי הכנסת ומדוע הפכו בתי הכנסת לערוץ פרסום פופולארי כל-כך

קרא עוד »

קד"מ במגזר החרדי

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות לוח) והכי חשוב, נלמד אילו פרסומים אינם מתאימים לבתי הכנסת ומדוע הפכו בתי הכנסת לערוץ פרסום פופולארי כל-כך

קרא עוד »

הכישלון הוא שלנו

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות לוח) והכי חשוב, נלמד אילו פרסומים אינם מתאימים לבתי הכנסת ומדוע הפכו בתי הכנסת לערוץ פרסום פופולארי כל-כך

קרא עוד »

קופירייטינג

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות לוח) והכי חשוב, נלמד אילו פרסומים אינם מתאימים לבתי הכנסת ומדוע הפכו בתי הכנסת לערוץ פרסום פופולארי כל-כך

קרא עוד »

עיצוב גרפי

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות לוח) והכי חשוב, נלמד אילו פרסומים אינם מתאימים לבתי הכנסת ומדוע הפכו בתי הכנסת לערוץ פרסום פופולארי כל-כך

קרא עוד »

מילון הפרסום

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות לוח) והכי חשוב, נלמד אילו פרסומים אינם מתאימים לבתי הכנסת ומדוע הפכו בתי הכנסת לערוץ פרסום פופולארי כל-כך

קרא עוד »

שיווק או פרסום?

בפרק זה נעסוק בשיווק במשמעותו הרחבה. השיווק והפרסום אינם דבר אחד. הפרסום הוא רק חלק מתמהיל השיווק. כל מה שאתם צריכים לדעת על השיווק המוצר או העסק.

קרא עוד »

פרסום ברדיו

בפרק זה נעסוק בפרסום בתחנות הרדיו החרדיות, נלמד על ההיסטוריה של הרדיו והציבור החרדי ונגלה את ייחודיותו של הרדיו ביחס לערוצי פרסום אחרים.

קרא עוד »

עולם המדיה

על משמעות המילה מדיה, על סוגי המדיה השונים הנפוצים בפרסום החרדי ועל תכנון ופילוח מדיה אפקטיבי.

קרא עוד »

תולדות המיתוג

בפרק זה נלמד על מיתוג, נגלה כיצד הכול התחיל ומדוע חשיבותו כה גדולה בעידן המודרני, נלמד על מרכיביו השונים של המיתוג ועל האסטרטגיות השונות לניהול מותגים וגם, מתי נדרשים למיתוג מחדש

קרא עוד »

ישיבות במשרד פרסום

בפרק זה נעסוק ב"זוללי הזמן" של משרדי הפרסום – ה"ישיבות" התכופות וסיעורי המוחות האינסופיים. איך מעוררים יצירתיות אצל משתתפי הישיבה ואיך מנצלים את הזמן בצורה שתהפוך את הישיבה ל"יעילה" ולא "מבוזבזת".

קרא עוד »

יחצ: הפרסום השקט

על אחת מצורות הפרסום האפקטיביות והמתוחכמות ביותר. יחסי ציבור הם כלי מרכזי בחייו של כל עסק או ארגון. מהו ספין? וכיצד מתמודדים עם משבר תקשורתי? מה ההבדל בין יח"צ ופרסום קלאסי? כוח המחץ של היח"צ.

קרא עוד »

חרדים והאינטרנט

בפרק זה נעסוק בעולם הווירטואלי ועל יחס החרדים לאינטרנט, נלמד על כל מה שצריך לדעת על הפרסום החרדי באינטרנט. על היתרונות ועל החסרונות

קרא עוד »

דיוור ישיר

בפרק זה נעסוק בדיוור הרווי והישיר, נגלה מדוע מצליח ערוץ פרסום זה לשרוד שנים ארוכות, נזהה את יתרונותיו ואת חסרונותיו ונלמד כיצד לא לעצבן את הצרכנים הפוטנציאליים

קרא עוד »

ספר התקציב

בפרק זה נעסוק ב"פועלים" של ענף הפרסום שבלעדיהם אין קיום למשרדי הפרסום. התקציבאי. קווים לדמותו של שגרירו של הלקוח במשרד הפרסום. התקציבאי. האיש שעובד ביום ובלילה. התקציבאי. האיש שיודע על הלקוח יותר ממה שזה יודע על עצמו

קרא עוד »

שיר של יום

בפרק זה נעסוק בעיתונות היומית ובקצרה ב"יומונים" המובילים בציבור החרדי. על הולדתם של עיתונים ועל עובדת היותם עיתונים מפלגתיים ועל תעודת הכשרות שהם מעניקים למפרסם. מי יכול לפסול את המודעה שלכם ברגע האחרון מבלי לנמק מדוע? היכן כדאי לפרסם כובע חסידי ומהו היתרון במודעת אינצ'ים קטנה. כל מה שצריך לדעת לפני שמפרסמים בעיתון יומי.

קרא עוד »

שילוט חוצות

בפרק זה נעסוק בשילוט חוצות, אחד מערוצי הפרסום החדשים יחסית במגזר החרדי. ההבדל בין מודעות הרחוב העמוסות לשלטים הנקיים.

קרא עוד »

דואר בגרסה הפרסומית

בפרק זה נעסוק בדיוור ישיר ודיוור רווי, נגלה מדוע מצליח ערוץ פרסום זה לשרוד שנים ארוכות, נזהה את יתרונותיו הבולטים ונעמוד על חסרונותיו המעטים ונלמד כיצד לא לעצבן את הצרכנים הפוטנציאליים

קרא עוד »

כולם מרוצים

בפרק זה נעסוק באחת משיטות התגמול הנהוגות בענף הפרסום – ה"ריטיינר", נלמד בקצרה על שיטות התגמול השונות שנהגו בענף בדורות האחרונים, על חברות לרכש מדיה ועל מאבק ההישרדות של העיתונים ונבין מדוע הצליחה שיטת הריטיינר לכבוש לה מקום של כבוד בענף.

קרא עוד »

גרפיקאי או מעצב?

בפרק זה נלמד על ההבדל שבין "ארט-דיירקטור" ו"ביצועיסט" ונגלה שלא כל גרפיקאי יודע לעצב, נלמד על כוחם של הצבעים והפונטים והיכן למקם את האלמנטים השונים במודעה והכי חשוב, נלמד לעקוף את השכל ולפנות ישירות לתת המודע. אז מי אתה גרפיקאי?

קרא עוד »

בריף שמיה

בפרק זה נעסוק ב"מפת הדרכים" וב"דלק הרעיוני" שמזין את משרד הפרסום. בכל מקום אחר יקראו לו "תכנית עבודה" ובמשרד הפרסום ישתמשו במילה "בריף" על מנת לתאר את סכמת העבודה לפיה יתפקדו מחלקות המשרד. הבריף כולל את כל המידע שדרוש לאנשי המקצוע על מנת שאלה יבצעו את עבודתם על הצד הטוב ביותר. ישנם סוגים שונים של בריפים. הצד השווה שבהם שהם משמשים מצפן ומפה לעבודת הפרסום

קרא עוד »
מסכמים הצלחות וממשיכים ליעד הבא

מסכמים הצלחות וממשיכים ליעד הבא

איך מסכמים פעילות ענפה של 7 חטיבות ו 23 שנות עשייה בזמן קצר כל כך? על מנת לענות

קרא עוד
לשלם זה משתלם 

לשלם זה משתלם 

כל נותן שירות או בעל עסק קטן מכיר את הנוהל. הלקוח מזמין עבודה ומקבל אותה בזמן. מיד לאחר

קרא עוד
רק הגמישים בסוף מצליחים

רק הגמישים בסוף מצליחים

למרבית האנשים קשה להתמודד עם שינויים, אך עבור אנשי עסקים השינוי והיכולת לקבל אותם ולפעול בהתאם הם קריטיים.

קרא עוד
מפרסמים התחלות חדשות

מפרסמים התחלות חדשות

שנה של הצלחות מחכה לנו....דווקא עכשיו נעים להיזכר איך בעצם הכל התחיל? דוד גלפרין מספק לנו הצצה מהירה,

קרא עוד
לצאת מהבור כמו גיבור

לצאת מהבור כמו גיבור

אי אפשר להסתכל על המציאות של ימינו ולא להיזכר בסיפור של יוסף ואחיו. כן, אכן נפלנו לבור עמוק

קרא עוד
כל הדרך עד המטרה

כל הדרך עד המטרה

ל אחד מאיתנו נושא איתו מטרות אישיות, תקוות וחלומות אותם הוא מקווה להגשים..דוד גלפרין מביא לפניכם 5 דרכים

קרא עוד
קשרים עסקים ומה שבינהם

קשרים עסקים ומה שבינהם

שימור הלקוחות מרוצים ומאושרים היא הכרחית להצלחה הכלכלית של כל חברה או עסק. אך בשלב הראשוני, עוד לפני

קרא עוד
40 שנה ועדיין במסע

40 שנה ועדיין במסע

בן אדם נולד עם בינה מופלאה. ארבעים שנה ראשונות הוא מקבל צ'אנס לעשות בה שימוש, אך אם הגיע

קרא עוד
דברים טובים לאורך כל הדרך, תודה!

דברים טובים לאורך כל הדרך, תודה!

40 שנה של ברכות והצלחות, ללא ספק, יש על מה להודות. מה הדבר הראשון שאדם עושה לאחר שהוא

קרא עוד
לחוץ לך? שחרר את זה

לחוץ לך? שחרר את זה

במציאות של היום אין כמעט עובד שאינו מרגיש לחוץ עקב עומס בעבודה. כדאי לכל אחד ואחת מאיתנו, ללמוד

קרא עוד
סוף תוצאה בפעולה תחילה

סוף תוצאה בפעולה תחילה

מהו סוד ההתמדה, שתוביל את העסק שלכם להצלחה? איך פעולה קטנה מביאה לתוצאה גדולה? ואיך כל זה קשור

קרא עוד
הגיע הזמן לסכם ובעיקר לקדם

הגיע הזמן לסכם ובעיקר לקדם

סיכום שנה זו הזדמנות מצויינת לעשות משהו “חשוב” ולא “דחוף” שיכול לייצר מוטיבציה ומשמעות, למנוע טעויות, למנף הצלחות.

קרא עוד
רוצה לעלות? עצור רגע בצד

רוצה לעלות? עצור רגע בצד

"עובד יקר, אני שמח לבשר לך שמגיעה לך העלאה". לפעמים גם זה קורה אבל לא תמיד. אם אתם

קרא עוד
קח ותחזיר? לא כזה פשוט

קח ותחזיר? לא כזה פשוט

כבעלי עסקים מצליחים פונים אליכם, לעיתים, בבקשה לקבל הלוואה כספית. כאשר מדובר באנשים קרובים הרצון הוא, בדרך

קרא עוד
שגרה ברוכה או שיעמום טוטאלי? אתם תחליטו

שגרה ברוכה או שיעמום טוטאלי? אתם תחליטו

שגרה נתפסת ע"י רובנו כמצב והתנהלות לא טובה, תחושה לא נעימה, מצב של תקיעות. אבל האם אכן מצב של

קרא עוד
ברוך שפטרני? בהחלט יכול להיות

ברוך שפטרני? בהחלט יכול להיות

המחשבה של לפטר עובד או עובדת אמורה להיות מחשבה לא נעימה השאלה היא איך לפטר עובד בצורה הוגנת?

קרא עוד
בעל עסק או בעל חברה? זה בידיים שלך

בעל עסק או בעל חברה? זה בידיים שלך

החלטתם להקים חברה חדשה? מזל טוב! פתיחת חברה הוא מהלך מורכב ולפעמים גם מאתגר. תהליך ההקמה הוא קריטי

קרא עוד
הדלת של ההנהלה תמיד פתוחה להצלחה

הדלת של ההנהלה תמיד פתוחה להצלחה

מה גורם למנהלים מסוימים להצליח, בעוד שאחרים מתקשים לשרוד בתפקיד? למרות שכל סיטואציה שונה, מנהלים יעילים חולקים תכונות

קרא עוד
אחריך באש ובמים כבוד המנהל

אחריך באש ובמים כבוד המנהל

כמה פעמים יוצא לנו להכיר מנהלים שמתייחסים לתפקיד שלהם כאל מעמד ולא כאל תפקיד מלא תוכן ואחריות?

קרא עוד
אין לך מזל? הצלחת בגדול

אין לך מזל? הצלחת בגדול

חשבתם שמזל זה הבסיס לעסק מצליח? תחשבו שנית. הצלחה זה לא עניין של מזל. אין דבר כזה "מזל".

קרא עוד
אל תנסה בכלל זה לא עובד

אל תנסה בכלל זה לא עובד

זה עלול לקרות בכל עסק. עובדים לא איכותיים שגיוסו, פוגעים בעסק ומאיטים את צמיחתו. הדרך הטובה ביותר להתמודד

קרא עוד
עובדים בשבילך או עובדים עליך?

עובדים בשבילך או עובדים עליך?

עובדים איכותיים מהווים משאב חשוב, בכל עסק וחברה. היא משתקפת בשביעות רצון גבוה של הלקוחות ומאפשרת למנהלים, להאציל

קרא עוד
להפסיד הכל זה פשוט בקרוב אצלך?

להפסיד הכל זה פשוט בקרוב אצלך?

גם בשנת 2022 יפתחו עסקים רבים אולם מעטים מהם ישרדו. על כל 10 עסקים שנפתחו במדינת ישראל במהלך

קרא עוד
אתה יודע עם מה יש לך עסק?

אתה יודע עם מה יש לך עסק?

מדי חודש נפתחים בישראל עשרות עסקים חדשים. עם זאת, רבים מעסקים אלה, כך מוכיחים הנתונים, ייסגרו כבר בשנתיים

קרא עוד
למה הם הולכים לשחק במגרש של אחרים?

למה הם הולכים לשחק במגרש של אחרים?

עובדים מצטיינים הם נכס. הם נדירים וקשה למצוא להם תחליף. הם מייצרים תפוקה גבוהה מהעובד הממוצע וכתוצאה מכך

קרא עוד
נותנים לך לקוח? אל תיקח

נותנים לך לקוח? אל תיקח

בעשורים האחרונים מחקרים בפסיכולוגיה, בסוציולוגיה ובכלכלה מראים שאימון שאנשים רוכשים לאנשים סביבם הוא הון חברתי חשוב, המניב תשואה

קרא עוד
בעד ונגד, מי פה בכלל המנהל?

בעד ונגד, מי פה בכלל המנהל?

בעשורים האחרונים מחקרים בפסיכולוגיה, בסוציולוגיה ובכלכלה מראים שאימון שאנשים רוכשים לאנשים סביבם הוא הון חברתי חשוב, המניב תשואה

קרא עוד
תקשיבו לי! אני באמת המנהל

תקשיבו לי! אני באמת המנהל

בעשורים האחרונים מחקרים בפסיכולוגיה, בסוציולוגיה ובכלכלה מראים שאימון שאנשים רוכשים לאנשים סביבם הוא הון חברתי חשוב, המניב תשואה

קרא עוד
חוזרים לעבודה? זה הזמן לחגוג!

חוזרים לעבודה? זה הזמן לחגוג!

בעשורים האחרונים מחקרים בפסיכולוגיה, בסוציולוגיה ובכלכלה מראים שאימון שאנשים רוכשים לאנשים סביבם הוא הון חברתי חשוב, המניב תשואה

קרא עוד
יש לך עסק? לא מאמין !

יש לך עסק? לא מאמין !

בעשורים האחרונים מחקרים בפסיכולוגיה, בסוציולוגיה ובכלכלה מראים שאימון שאנשים רוכשים לאנשים סביבם הוא הון חברתי חשוב, המניב תשואה

קרא עוד
אל תיקח את זה אישית

אל תיקח את זה אישית

לפי מחקרים אדם ממוצע, חושב בערך 50 אלף מחשבות ביום. החוקרים גילו שמכלל המחשבות, 40 אלף הן מחשבות

קרא עוד
הוא תלוי בך! המפתח שלך להצלחה

הוא תלוי בך! המפתח שלך להצלחה

יש לי הפתעה בשבילכם,גם מי שניחן בכישרונות מיוחדים, לא בטוח בכלל שיצליח בחיים וגם בעסקים. מחקרים חדשים מגלים

קרא עוד
פתאום כולם רוצים לדבר איתך

פתאום כולם רוצים לדבר איתך

היכולת לנהל תקשורת יעילה עם מגוון רחב של בני אדם, גם בסביבה הקרובה שלנו וגם במעגלים רחבים יותר,

קרא עוד
לדעת לנהל חבל על הזמן!

לדעת לנהל חבל על הזמן!

כל מנהל מעוניין להשיג תוצאות ולקדם את העסק. השאלה היא האם יש לו את המיומנויות הנדרשות להגיע לשם?

קרא עוד
מנהל או מנוהל ? זאת השאלה

מנהל או מנוהל ? זאת השאלה

כל בעל עסק שגייס צוות עובדים, שואל מן הסתם את עצמו כיצד להפוך למנהל מצליח? אין לו

קרא עוד
שכנעת או הכנעת?

שכנעת או הכנעת?

'כשם שפרצופיהם שונים כך דעותיהם שונות' זו לא סתם קלישאה אלא מציאות בשטח. לכל אחד דעה ועמדה משלו.

קרא עוד
מביעים משאלה? תשאירו את זה ליום הולדת!

מביעים משאלה? תשאירו את זה ליום הולדת!

כמה פעמים קרה לך שקיבלת החלטה ולאחר כמה ימים שכחת מזה? מדוע כ - 95% מההחלטות שאדם מקבל

קרא עוד
נעים להכיר או חבל על הזמן? תלוי רק בך!

נעים להכיר או חבל על הזמן? תלוי רק בך!

יכול להיות בהחלט שהמצגת שלך: מרשימה ויזואלית, מתחשבת ומבינה את קהל היעד כתובה בצורה שיווקית ותדמיתית טובה, וכמובן

קרא עוד
כל הדגים ברשת שלך!

כל הדגים ברשת שלך!

מה בעצם אנו מחפשים בחיים? איך זה משפיע על ההחלטות הצרכניות שלנו? האם משבר הקורונה הפך את הקערה

קרא עוד
פינת קפה תעשה אותם מאושרים?

פינת קפה תעשה אותם מאושרים?

האם עובדים מאושרים נותנים יותר תפוקה? מחקרים גילו, שעובד מאושר מתפקד טוב יותר במקום העבודה ב 30%-80%

קרא עוד
בחן את עצמך, תחושת רעב בתקופות משבר

בחן את עצמך, תחושת רעב בתקופות משבר

הכל השתנה כולנו מרגישים את זה באוויר משבר הקורונה יצר פחד וחששות אצל לא מעט אנשים יש אנשים

קרא עוד
מהפכת התרומות לעמותות: אתגרים לא פשוטים בדרך לפסגה

מהפכת התרומות לעמותות: אתגרים לא פשוטים בדרך לפסגה

אין לתאר, איך היה נראה העולם שלנו ללא תורמים*המשבר העולמי, טרף את כל הקלפים, בשיטת גיוס כספים ותורמים

קרא עוד
החזרה לשגרה – הזדמנות לבדוק את ניהול העסק והביצועים

החזרה לשגרה – הזדמנות לבדוק את ניהול העסק והביצועים

בימים של שגרה אנו עסוקים מאוד ובקושי מוצאים זמן לשבת בנחת ולעשות חושבים לגבי רמת התפקוד שלנו בניהול

קרא עוד
כך תשמרו על שיווק העסק בימי הקורונה

כך תשמרו על שיווק העסק בימי הקורונה

הקורונה משפיעה על העסק שלכם? מרגישים חוסר וודאות? מתברר שהתקופה הזו יכולה להיות הזדמנות מצוינת לקדם את העסק

קרא עוד
חוששים בגלל משבר הקורונה? זה הזמן לשלוט במחשבות שלנו ולהחליט במה להתמקד

חוששים בגלל משבר הקורונה? זה הזמן לשלוט במחשבות שלנו ולהחליט במה להתמקד

במהלך השבועות האחרונים, החדשות העוסקות בנגיף הקורונה שולטות בכל ערוצי התקשורת. זה תופס אותנו בעדכוני החדשות בעיתון, בטלפון

קרא עוד
המדריך לשולמן הישראלי

המדריך לשולמן הישראלי

במאמר זה אתמקד באחת מהקהילות החשובות בישראל, קהילת העסקים העצמאיים, ובמילים אחרות – ה"שולמנים", שזה אני, אתה, את

קרא עוד
הסיפור הגדול מאחורי הרכב החדש

הסיפור הגדול מאחורי הרכב החדש

בעקבות הרכב החדש שרכשתי לאחרונה, הזכיר לי השבוע אחד העובדים אצלנו בגיל גרופ סיפור קטן שקרה לפני כשמונה

קרא עוד
אסטרטגיות מוכחות להצלחה – שהמצליחנים לא רוצים שתעתיקו

אסטרטגיות מוכחות להצלחה – שהמצליחנים לא רוצים שתעתיקו

במאמר הקודם דיברנו על ארגז כלים בו השתמשו אנשים אמיתיים, חלקם מפורסמים המוכרים לכולנו, הנחשבים למצליחנים גדולים, כדי

קרא עוד
הדבקת מודעות רחוב רק אצל המקצוענים!​

הדבקת מודעות רחוב רק אצל המקצוענים!​

* כיצד עובד הפרסום בערבי חגים העמוסים באחד הערוצים הפופולאריים ביותר במגזר החרדי? איך שומרים על שלמות המודעות?

קרא עוד
לקחת סיכון ולהישאר בחיים​

לקחת סיכון ולהישאר בחיים​

תקופת החגים מאחורינו ואנחנו מצויים עמוק בשיגרה, השרוולים מופשלים ותוכניות והחלטות שלקחנו על עצמנו לקראת השנה החדשה הגיע

קרא עוד
שתחדש עלינו שנה של שגרה​

שתחדש עלינו שנה של שגרה​

אם נפתח בימים אלו שבין כסה לעשור את תיבת הדואר במחשב או בכניסה לבניין, נגלה שמרבית האיחולים לקראת

קרא עוד
לגרום ללקוח להאמין שאתם העסקה הטובה ביותר שהייתה לו

לגרום ללקוח להאמין שאתם העסקה הטובה ביותר שהייתה לו

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
ההבדל בין מנהל למנהיג: כך תהפכו את העסק שלכם מודל לחיקוי של הצלחה

ההבדל בין מנהל למנהיג: כך תהפכו את העסק שלכם מודל לחיקוי של הצלחה

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
לפני ששכנעת את הלקוח: האם את עצמך שכנעת?

לפני ששכנעת את הלקוח: האם את עצמך שכנעת?

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
עולם הדפוס נאבק על מקומו ואתם רק מרוויחים

עולם הדפוס נאבק על מקומו ואתם רק מרוויחים

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
שאלת המיליון דולר: כדאי או לא כדאי?

שאלת המיליון דולר: כדאי או לא כדאי?

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
איך מוודאים שהדיוור של העסק יזכה ליחס וציפייה מהמנויים?

איך מוודאים שהדיוור של העסק יזכה ליחס וציפייה מהמנויים?

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
מדד ההנאה: כך נקבל את ההחלטה העסקית הנכונה

מדד ההנאה: כך נקבל את ההחלטה העסקית הנכונה

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
כך תבנו את הייחודיות של העסק שלכם בעולם תחרותי כל כך

כך תבנו את הייחודיות של העסק שלכם בעולם תחרותי כל כך

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
עסק בלי ערך הוא רק בערך

עסק בלי ערך הוא רק בערך

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
זו הסיבה לסגירתם של עסקים רבים : כך תימלטו מגורל דומה

זו הסיבה לסגירתם של עסקים רבים : כך תימלטו מגורל דומה

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
השנה ההחלטות שלכם לא יתמסמסו

השנה ההחלטות שלכם לא יתמסמסו

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
6 טקטיקות שעשויות להגדיל את המכירות שלכם

6 טקטיקות שעשויות להגדיל את המכירות שלכם

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
סופרים אחת שתיים שלוש ו… מגשימים מטרות

סופרים אחת שתיים שלוש ו… מגשימים מטרות

דוד גלפרין ירד לשטח כדי לייעץ למספר עסקים במגזר החרדי והתובנות עמם חזר יכולים לשרת כל עסק באשר

קרא עוד
בטוח שעשינו עסק?

בטוח שעשינו עסק?

דוד גלפרין ירד לשטח כדי לייעץ למספר עסקים במגזר החרדי והתובנות עמם חזר יכולים לשרת כל עסק באשר

קרא עוד
איך מודדים הצלחה?

איך מודדים הצלחה?

עבור רוב האנשים, הצלחה היא מבחן התוצאה, אבל דווקא בעולם העסקי והתכליתי, ההגדרה של הצלחה שונה ומפתיעה |

קרא עוד
הצלחת העסק

הצלחת העסק

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
קד"מ במגזר החרדי

קד"מ במגזר החרדי

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
הכישלון הוא שלנו

הכישלון הוא שלנו

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
קופירייטינג

קופירייטינג

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
למכור אוויר כמוצר אדיר: האם המוצר הוא שמוכר?

למכור אוויר כמוצר אדיר: האם המוצר הוא שמוכר?

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
עיצוב גרפי

עיצוב גרפי

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
מילון הפרסום

מילון הפרסום

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
שיווק או פרסום?

שיווק או פרסום?

בפרק זה נעסוק בשיווק במשמעותו הרחבה. השיווק והפרסום אינם דבר אחד. הפרסום הוא רק חלק מתמהיל השיווק. כל

קרא עוד
פרסום ברדיו

פרסום ברדיו

בפרק זה נעסוק בפרסום בתחנות הרדיו החרדיות, נלמד על ההיסטוריה של הרדיו והציבור החרדי ונגלה את ייחודיותו של

קרא עוד
כניסות בניינים

כניסות בניינים

כל מה שאתם צריכים לדעת על פרסום חוצות עממי במגזר החרדי שעשוי להניב לכם רווח גדול

קרא עוד
עולם המדיה

עולם המדיה

על משמעות המילה מדיה, על סוגי המדיה השונים הנפוצים בפרסום החרדי ועל תכנון ופילוח מדיה אפקטיבי.

קרא עוד
תולדות המיתוג

תולדות המיתוג

בפרק זה נלמד על מיתוג, נגלה כיצד הכול התחיל ומדוע חשיבותו כה גדולה בעידן המודרני, נלמד על מרכיביו

קרא עוד
ישיבות במשרד פרסום

ישיבות במשרד פרסום

בפרק זה נעסוק ב"זוללי הזמן" של משרדי הפרסום – ה"ישיבות" התכופות וסיעורי המוחות האינסופיים. איך מעוררים יצירתיות אצל

קרא עוד
יחצ: הפרסום השקט

יחצ: הפרסום השקט

על אחת מצורות הפרסום האפקטיביות והמתוחכמות ביותר. יחסי ציבור הם כלי מרכזי בחייו של כל עסק או ארגון.

קרא עוד
חרדים והאינטרנט

חרדים והאינטרנט

בפרק זה נעסוק בעולם הווירטואלי ועל יחס החרדים לאינטרנט, נלמד על כל מה שצריך לדעת על הפרסום החרדי

קרא עוד
דיוור ישיר

דיוור ישיר

בפרק זה נעסוק בדיוור הרווי והישיר, נגלה מדוע מצליח ערוץ פרסום זה לשרוד שנים ארוכות, נזהה את יתרונותיו

קרא עוד
ספר התקציב

ספר התקציב

בפרק זה נעסוק ב"פועלים" של ענף הפרסום שבלעדיהם אין קיום למשרדי הפרסום. התקציבאי. קווים לדמותו של שגרירו של

קרא עוד
שיר של יום

שיר של יום

בפרק זה נעסוק בעיתונות היומית ובקצרה ב"יומונים" המובילים בציבור החרדי. על הולדתם של עיתונים ועל עובדת היותם עיתונים

קרא עוד
שילוט חוצות

שילוט חוצות

בפרק זה נעסוק בשילוט חוצות, אחד מערוצי הפרסום החדשים יחסית במגזר החרדי. ההבדל בין מודעות הרחוב העמוסות לשלטים

קרא עוד
דואר בגרסה הפרסומית

דואר בגרסה הפרסומית

בפרק זה נעסוק בדיוור ישיר ודיוור רווי, נגלה מדוע מצליח ערוץ פרסום זה לשרוד שנים ארוכות, נזהה את

קרא עוד
ביתי, בית תפילה

ביתי, בית תפילה

אודות גיל גרופ האנשים שלנו הבלוג שלנו צור קשר הרעיונות רצים אצלנו ללא הפסקה, המילים שלנו מניעות לפעולה,

קרא עוד
כולם מרוצים

כולם מרוצים

בפרק זה נעסוק באחת משיטות התגמול הנהוגות בענף הפרסום – ה"ריטיינר", נלמד בקצרה על שיטות התגמול השונות שנהגו

קרא עוד
גרפיקאי או מעצב?

גרפיקאי או מעצב?

בפרק זה נלמד על ההבדל שבין "ארט-דיירקטור" ו"ביצועיסט" ונגלה שלא כל גרפיקאי יודע לעצב, נלמד על כוחם של

קרא עוד
בריף שמיה

בריף שמיה

בפרק זה נעסוק ב"מפת הדרכים" וב"דלק הרעיוני" שמזין את משרד הפרסום. בכל מקום אחר יקראו לו "תכנית עבודה"

קרא עוד

בעל עסק! הרשם לניוזלטר ותתחיל לקבל טיפים שיחסכו לך הרבה כסף!

אפיון, עיצוב ובנייה: ROCKET

© כל הזכויות שמורות לגיל גרופ, 2017