בואו לטעום מהניסיון שלנו ושל אחרים, כי ניסיון זה א' ב' של חכמה.

6 טקטיקות שעשויות להגדיל את המכירות שלכם

6 טקטיקות שעשויות להגדיל את המכירות שלכם

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
איך מודדים הצלחה?

איך מודדים הצלחה?

עבור רוב האנשים, הצלחה היא מבחן התוצאה, אבל דווקא בעולם העסקי והתכליתי, ההגדרה של הצלחה שונה ומפתיעה |

קרא עוד
איך מוודאים שהדיוור של העסק יזכה ליחס וציפייה מהמנויים?

איך מוודאים שהדיוור של העסק יזכה ליחס וציפייה מהמנויים?

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
בטוח שעשינו עסק?

בטוח שעשינו עסק?

דוד גלפרין ירד לשטח כדי לייעץ למספר עסקים במגזר החרדי והתובנות עמם חזר יכולים לשרת כל עסק באשר

קרא עוד
ביתי, בית תפילה

ביתי, בית תפילה

אודות גיל גרופ האנשים שלנו הבלוג שלנו צור קשר הרעיונות רצים אצלנו ללא הפסקה, המילים שלנו מניעות לפעולה,

קרא עוד
בריף שמיה

בריף שמיה

בפרק זה נעסוק ב"מפת הדרכים" וב"דלק הרעיוני" שמזין את משרד הפרסום. בכל מקום אחר יקראו לו "תכנית עבודה"

קרא עוד
גרפיקאי או מעצב?

גרפיקאי או מעצב?

בפרק זה נלמד על ההבדל שבין "ארט-דיירקטור" ו"ביצועיסט" ונגלה שלא כל גרפיקאי יודע לעצב, נלמד על כוחם של

קרא עוד
דואר בגרסה הפרסומית

דואר בגרסה הפרסומית

בפרק זה נעסוק בדיוור ישיר ודיוור רווי, נגלה מדוע מצליח ערוץ פרסום זה לשרוד שנים ארוכות, נזהה את

קרא עוד
דיוור ישיר

דיוור ישיר

בפרק זה נעסוק בדיוור הרווי והישיר, נגלה מדוע מצליח ערוץ פרסום זה לשרוד שנים ארוכות, נזהה את יתרונותיו

קרא עוד
הכישלון הוא שלנו

הכישלון הוא שלנו

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
הצלחת העסק

הצלחת העסק

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
השנה ההחלטות שלכם לא יתמסמסו

השנה ההחלטות שלכם לא יתמסמסו

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
זו הסיבה לסגירתם של עסקים רבים : כך תימלטו מגורל דומה

זו הסיבה לסגירתם של עסקים רבים : כך תימלטו מגורל דומה

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
חרדים והאינטרנט

חרדים והאינטרנט

בפרק זה נעסוק בעולם הווירטואלי ועל יחס החרדים לאינטרנט, נלמד על כל מה שצריך לדעת על הפרסום החרדי

קרא עוד
יחצ: הפרסום השקט

יחצ: הפרסום השקט

על אחת מצורות הפרסום האפקטיביות והמתוחכמות ביותר. יחסי ציבור הם כלי מרכזי בחייו של כל עסק או ארגון.

קרא עוד
ישיבות במשרד פרסום

ישיבות במשרד פרסום

בפרק זה נעסוק ב"זוללי הזמן" של משרדי הפרסום – ה"ישיבות" התכופות וסיעורי המוחות האינסופיים. איך מעוררים יצירתיות אצל

קרא עוד
כולם מרוצים

כולם מרוצים

בפרק זה נעסוק באחת משיטות התגמול הנהוגות בענף הפרסום – ה"ריטיינר", נלמד בקצרה על שיטות התגמול השונות שנהגו

קרא עוד
כך תבנו את הייחודיות של העסק שלכם בעולם תחרותי כל כך

כך תבנו את הייחודיות של העסק שלכם בעולם תחרותי כל כך

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
כניסות בניינים

כניסות בניינים

כל מה שאתם צריכים לדעת על פרסום חוצות עממי במגזר החרדי שעשוי להניב לכם רווח גדול

קרא עוד
למכור אוויר כמוצר אדיר: האם המוצר הוא שמוכר?

למכור אוויר כמוצר אדיר: האם המוצר הוא שמוכר?

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
לפני ששכנעת את הלקוח: האם את עצמך שכנעת?

לפני ששכנעת את הלקוח: האם את עצמך שכנעת?

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
מדד ההנאה: כך נקבל את ההחלטה העסקית הנכונה

מדד ההנאה: כך נקבל את ההחלטה העסקית הנכונה

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
מילון הפרסום

מילון הפרסום

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
סופרים אחת שתיים שלוש ו… מגשימים מטרות

סופרים אחת שתיים שלוש ו… מגשימים מטרות

דוד גלפרין ירד לשטח כדי לייעץ למספר עסקים במגזר החרדי והתובנות עמם חזר יכולים לשרת כל עסק באשר

קרא עוד
ספר התקציב

ספר התקציב

בפרק זה נעסוק ב"פועלים" של ענף הפרסום שבלעדיהם אין קיום למשרדי הפרסום. התקציבאי. קווים לדמותו של שגרירו של

קרא עוד
עולם הדפוס

עולם הדפוס

בפרק זה נעסוק בתורת הדפוס ובהשפעתו על אופי העבודה שאותה תרצו להפיץ בציבור. כל השאלות שתהיו חייבים לשאול

קרא עוד
עולם הדפוס נאבק על מקומו ואתם רק מרוויחים

עולם הדפוס נאבק על מקומו ואתם רק מרוויחים

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
עולם המדיה

עולם המדיה

על משמעות המילה מדיה, על סוגי המדיה השונים הנפוצים בפרסום החרדי ועל תכנון ופילוח מדיה אפקטיבי.

קרא עוד
עיצוב גרפי

עיצוב גרפי

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
עסק בלי ערך הוא רק בערך

עסק בלי ערך הוא רק בערך

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
פרסום ברדיו

פרסום ברדיו

בפרק זה נעסוק בפרסום בתחנות הרדיו החרדיות, נלמד על ההיסטוריה של הרדיו והציבור החרדי ונגלה את ייחודיותו של

קרא עוד
קד"מ במגזר החרדי

קד"מ במגזר החרדי

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
קופירייטינג

קופירייטינג

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
שאלת המיליון דולר: כדאי או לא כדאי?

שאלת המיליון דולר: כדאי או לא כדאי?

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
שיווק או פרסום?

שיווק או פרסום?

בפרק זה נעסוק בשיווק במשמעותו הרחבה. השיווק והפרסום אינם דבר אחד. הפרסום הוא רק חלק מתמהיל השיווק. כל

קרא עוד
שילוט חוצות

שילוט חוצות

בפרק זה נעסוק בשילוט חוצות, אחד מערוצי הפרסום החדשים יחסית במגזר החרדי. ההבדל בין מודעות הרחוב העמוסות לשלטים

קרא עוד
שיר של יום

שיר של יום

בפרק זה נעסוק בעיתונות היומית ובקצרה ב"יומונים" המובילים בציבור החרדי. על הולדתם של עיתונים ועל עובדת היותם עיתונים

קרא עוד
תולדות המיתוג

תולדות המיתוג

בפרק זה נלמד על מיתוג, נגלה כיצד הכול התחיל ומדוע חשיבותו כה גדולה בעידן המודרני, נלמד על מרכיביו

קרא עוד

בעל עסק! הרשם לניוזלטר ותתחיל לקבל טיפים שיחסכו לך הרבה כסף!

אפיון, עיצוב ובנייה: ROCKET

© כל הזכויות שמורות לגיל גרופ, 2017