בואו לטעום מהניסיון שלנו ושל אחרים, כי ניסיון זה א' ב' של חכמה.

6 טקטיקות שעשויות להגדיל את המכירות שלכם

6 טקטיקות שעשויות להגדיל את המכירות שלכם

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
איך מודדים הצלחה?

איך מודדים הצלחה?

עבור רוב האנשים, הצלחה היא מבחן התוצאה, אבל דווקא בעולם העסקי והתכליתי, ההגדרה של הצלחה שונה ומפתיעה |

קרא עוד
איך מוודאים שהדיוור של העסק יזכה ליחס וציפייה מהמנויים?

איך מוודאים שהדיוור של העסק יזכה ליחס וציפייה מהמנויים?

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
אסטרטגיות מוכחות להצלחה – שהמצליחנים לא רוצים שתעתיקו

אסטרטגיות מוכחות להצלחה – שהמצליחנים לא רוצים שתעתיקו

במאמר הקודם דיברנו על ארגז כלים בו השתמשו אנשים אמיתיים, חלקם מפורסמים המוכרים לכולנו, הנחשבים למצליחנים גדולים, כדי

קרא עוד
בחן את עצמך, תחושת רעב בתקופות משבר

בחן את עצמך, תחושת רעב בתקופות משבר

הכל השתנה כולנו מרגישים את זה באוויר משבר הקורונה יצר פחד וחששות אצל לא מעט אנשים יש אנשים

קרא עוד
בטוח שעשינו עסק?

בטוח שעשינו עסק?

דוד גלפרין ירד לשטח כדי לייעץ למספר עסקים במגזר החרדי והתובנות עמם חזר יכולים לשרת כל עסק באשר

קרא עוד
ביתי, בית תפילה

ביתי, בית תפילה

אודות גיל גרופ האנשים שלנו הבלוג שלנו צור קשר הרעיונות רצים אצלנו ללא הפסקה, המילים שלנו מניעות לפעולה,

קרא עוד
בריף שמיה

בריף שמיה

בפרק זה נעסוק ב"מפת הדרכים" וב"דלק הרעיוני" שמזין את משרד הפרסום. בכל מקום אחר יקראו לו "תכנית עבודה"

קרא עוד
גרפיקאי או מעצב?

גרפיקאי או מעצב?

בפרק זה נלמד על ההבדל שבין "ארט-דיירקטור" ו"ביצועיסט" ונגלה שלא כל גרפיקאי יודע לעצב, נלמד על כוחם של

קרא עוד
דואר בגרסה הפרסומית

דואר בגרסה הפרסומית

בפרק זה נעסוק בדיוור ישיר ודיוור רווי, נגלה מדוע מצליח ערוץ פרסום זה לשרוד שנים ארוכות, נזהה את

קרא עוד
דיוור ישיר

דיוור ישיר

בפרק זה נעסוק בדיוור הרווי והישיר, נגלה מדוע מצליח ערוץ פרסום זה לשרוד שנים ארוכות, נזהה את יתרונותיו

קרא עוד
הדבקת מודעות רחוב רק אצל המקצוענים!​

הדבקת מודעות רחוב רק אצל המקצוענים!​

* כיצד עובד הפרסום בערבי חגים העמוסים באחד הערוצים הפופולאריים ביותר במגזר החרדי? איך שומרים על שלמות המודעות?

קרא עוד
ההבדל בין מנהל למנהיג: כך תהפכו את העסק שלכם מודל לחיקוי של הצלחה

ההבדל בין מנהל למנהיג: כך תהפכו את העסק שלכם מודל לחיקוי של הצלחה

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
החזרה לשגרה – הזדמנות לבדוק את ניהול העסק והביצועים

החזרה לשגרה – הזדמנות לבדוק את ניהול העסק והביצועים

בימים של שגרה אנו עסוקים מאוד ובקושי מוצאים זמן לשבת בנחת ולעשות חושבים לגבי רמת התפקוד שלנו בניהול

קרא עוד
הכישלון הוא שלנו

הכישלון הוא שלנו

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
המדריך לשולמן הישראלי

המדריך לשולמן הישראלי

במאמר זה אתמקד באחת מהקהילות החשובות בישראל, קהילת העסקים העצמאיים, ובמילים אחרות – ה"שולמנים", שזה אני, אתה, את

קרא עוד
הסיפור הגדול מאחורי הרכב החדש

הסיפור הגדול מאחורי הרכב החדש

בעקבות הרכב החדש שרכשתי לאחרונה, הזכיר לי השבוע אחד העובדים אצלנו בגיל גרופ סיפור קטן שקרה לפני כשמונה

קרא עוד
הצלחת העסק

הצלחת העסק

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
השנה ההחלטות שלכם לא יתמסמסו

השנה ההחלטות שלכם לא יתמסמסו

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
זו הסיבה לסגירתם של עסקים רבים : כך תימלטו מגורל דומה

זו הסיבה לסגירתם של עסקים רבים : כך תימלטו מגורל דומה

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
חוששים בגלל משבר הקורונה? זה הזמן לשלוט במחשבות שלנו ולהחליט במה להתמקד

חוששים בגלל משבר הקורונה? זה הזמן לשלוט במחשבות שלנו ולהחליט במה להתמקד

במהלך השבועות האחרונים, החדשות העוסקות בנגיף הקורונה שולטות בכל ערוצי התקשורת. זה תופס אותנו בעדכוני החדשות בעיתון, בטלפון

קרא עוד
חרדים והאינטרנט

חרדים והאינטרנט

בפרק זה נעסוק בעולם הווירטואלי ועל יחס החרדים לאינטרנט, נלמד על כל מה שצריך לדעת על הפרסום החרדי

קרא עוד
יחצ: הפרסום השקט

יחצ: הפרסום השקט

על אחת מצורות הפרסום האפקטיביות והמתוחכמות ביותר. יחסי ציבור הם כלי מרכזי בחייו של כל עסק או ארגון.

קרא עוד
ישיבות במשרד פרסום

ישיבות במשרד פרסום

בפרק זה נעסוק ב"זוללי הזמן" של משרדי הפרסום – ה"ישיבות" התכופות וסיעורי המוחות האינסופיים. איך מעוררים יצירתיות אצל

קרא עוד
כולם מרוצים

כולם מרוצים

בפרק זה נעסוק באחת משיטות התגמול הנהוגות בענף הפרסום – ה"ריטיינר", נלמד בקצרה על שיטות התגמול השונות שנהגו

קרא עוד
כך תבנו את הייחודיות של העסק שלכם בעולם תחרותי כל כך

כך תבנו את הייחודיות של העסק שלכם בעולם תחרותי כל כך

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
כך תשמרו על שיווק העסק בימי הקורונה

כך תשמרו על שיווק העסק בימי הקורונה

הקורונה משפיעה על העסק שלכם? מרגישים חוסר וודאות? מתברר שהתקופה הזו יכולה להיות הזדמנות מצוינת לקדם את העסק

קרא עוד
כניסות בניינים

כניסות בניינים

כל מה שאתם צריכים לדעת על פרסום חוצות עממי במגזר החרדי שעשוי להניב לכם רווח גדול

קרא עוד
לגרום ללקוח להאמין שאתם העסקה הטובה ביותר שהייתה לו

לגרום ללקוח להאמין שאתם העסקה הטובה ביותר שהייתה לו

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
למכור אוויר כמוצר אדיר: האם המוצר הוא שמוכר?

למכור אוויר כמוצר אדיר: האם המוצר הוא שמוכר?

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
לפני ששכנעת את הלקוח: האם את עצמך שכנעת?

לפני ששכנעת את הלקוח: האם את עצמך שכנעת?

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
לקחת סיכון ולהישאר בחיים​

לקחת סיכון ולהישאר בחיים​

תקופת החגים מאחורינו ואנחנו מצויים עמוק בשיגרה, השרוולים מופשלים ותוכניות והחלטות שלקחנו על עצמנו לקראת השנה החדשה הגיע

קרא עוד
מדד ההנאה: כך נקבל את ההחלטה העסקית הנכונה

מדד ההנאה: כך נקבל את ההחלטה העסקית הנכונה

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
מהפכת התרומות לעמותות: אתגרים לא פשוטים בדרך לפסגה

מהפכת התרומות לעמותות: אתגרים לא פשוטים בדרך לפסגה

אין לתאר, איך היה נראה העולם שלנו ללא תורמים*המשבר העולמי, טרף את כל הקלפים, בשיטת גיוס כספים ותורמים

קרא עוד
מילון הפרסום

מילון הפרסום

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
סופרים אחת שתיים שלוש ו… מגשימים מטרות

סופרים אחת שתיים שלוש ו… מגשימים מטרות

דוד גלפרין ירד לשטח כדי לייעץ למספר עסקים במגזר החרדי והתובנות עמם חזר יכולים לשרת כל עסק באשר

קרא עוד
ספר התקציב

ספר התקציב

בפרק זה נעסוק ב"פועלים" של ענף הפרסום שבלעדיהם אין קיום למשרדי הפרסום. התקציבאי. קווים לדמותו של שגרירו של

קרא עוד
עולם הדפוס

עולם הדפוס

בפרק זה נעסוק בתורת הדפוס ובהשפעתו על אופי העבודה שאותה תרצו להפיץ בציבור. כל השאלות שתהיו חייבים לשאול

קרא עוד
עולם הדפוס נאבק על מקומו ואתם רק מרוויחים

עולם הדפוס נאבק על מקומו ואתם רק מרוויחים

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
עולם המדיה

עולם המדיה

על משמעות המילה מדיה, על סוגי המדיה השונים הנפוצים בפרסום החרדי ועל תכנון ופילוח מדיה אפקטיבי.

קרא עוד
עיצוב גרפי

עיצוב גרפי

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד
עסק בלי ערך הוא רק בערך

עסק בלי ערך הוא רק בערך

בפרק זה נעסוק בערוץ הפרסום בבתי הכנסת בריכוזים החרדיים, נכיר את ההבדלים שבין חלוקה (פליירים ועלונים) והדבקה (מודעות

קרא עוד

בעל עסק! הרשם לניוזלטר ותתחיל לקבל טיפים שיחסכו לך הרבה כסף!

אפיון, עיצוב ובנייה: ROCKET

© כל הזכויות שמורות לגיל גרופ, 2017